Brev:
Skift til Allomin 2
7. januar 2009
Alder:
4 mdr.
Skift til Allomin 2
Hej Helen.
Gustav er nu 15 uger gammel.
Vi gik for en måned siden fuldstændig over til flaske. Og det har faktisk været en lettelse, da beslutningen endelig var taget.
Gustav får Allomin 1. Mit spørgsmål lyder på hvornår vi skal skifte over til allomin 2?
Gustav får nu apresatgon (fortykningsmiddel) i sin mad for at prøve at reducere gylperiet. Skal vi skifte til sutter med større huller, fx dem man bruger til vælling?
Med venlig hilsen
Lisa